Friday, March 20, 2009

akh|rnya...

19 mac 2009>>>>

abg ksyangan ak tlah blek dr umahnya d kl ke alor star...
nk djdikan story~ pd suatu ptang nerh bliau hndak menggunting rambotnya d kdai...
bliau tlh mgajak sy ntok trot menggunting rambot tp sy mnolak krn sy ingin menyimpan rambot sy nerh..
bliau pown mmbritahu kpd ayah sy.. n ayah sy pon myuruh sy mngikotnya..
smpi d kdai mamak nerh tny sy...

mamak:adek mau krat mcm mn??
aku :krat tepi n blakang sj..atas biar...sideburn jgn ckor...
abg aku:atas gunting jgak mamak.
aku :x pyh la..
abg aku:kasi gunting jgak..
aku :(adusss...abes lah hrpan ak nk troh rmbot~)

akhirnya mamak nerh gunting gak semua rmbot ak...

~ksimpulannya~


sy x dpt nk smpan rmbot lg n sy da kmbali leh wat punk krn sblom nerh rmbut sy tlalu pnjang n x ssuai nk wat punk~

aku da leh wat punk~

No comments: